نتیجه و ویدیو خلاصه بازی والیبال ایران و فرانسه(۱ تیر ۱۴۰۳) نتیجه بازی ایتالیا و اسپانیا در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل و خلاصه بازی| عذاب اسپالتی نتیجه بازی انگلیس و دانمارک در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| تساوی سرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و مس در فینال جام حذفی (۳۱ خرداد ۱۴۰۳) | طلایی‌پوشان قهرمان شدند نکونام در استقلال ماندنی شد VAR و چالش ۱۰ تیم لیگ برتری برای میزبانی! امباپه به بازی با هلند می‌رسد؟ پخش زنده بازی ایران و فرانسه در لیگ ملت‌های والیبال (۱ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی فرانسه و هلند در یورو ۲۰۲۴ | جنگ شیر و خروس‌ها نتیجه بازی صربستان و اسلوونی در یورو۲۰۲۴ و ویدئو خلاصه بازی| تساوی جنجالی ویدئو جشن قهرمانی سپاهان در فینال جام حذفی(۳۱ خردادماه ۱۴۰۳) یورو ۲۰۲۴ یا مناظره انتخاباتی؟ | چالش علاقه‌مندان به سیاست و فوتبال! آغاز مذاکرات جدی استقلال با رامین رضاییان پخش زنده بازی دانمارک و انگلیس در یورو ۲۰۲۴ (۳۱ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی اسپانیا و ایتالیا در یورو ۲۰۲۴ (۳۱ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سرمربی تیم ملی والیبال هلند: ایران رؤیای المپیک پاریس را از ما گرفت شرط ترابی برای تمدید مشخص شد؛ اول تسویه بعد مذاکره پخش زنده بازی اسلوونی و صربستان در یورو ۲۰۲۴ (۳۱ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و مس رفسنجان در فینال جام حذفی (۳۱ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

تیم سقوط‌کرده مشهدی لیگ دسته یک فوتسال: مقداد، تأثیرگذار برای حریفان!

  • کد خبر: ۶۷۳۸۰
  • ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۷
تیم سقوط‌کرده مشهدی لیگ دسته یک فوتسال: مقداد، تأثیرگذار برای حریفان!
تیم سقوط‌کرده مشهد در لیگ دسته‌یک فوتسال، دیداری سرنوشت‌ساز برای مدعیان در پیش دارد
بهنام اخوت: لیگ دسته‌یک فوتسال کشور به ایستگاه آخر رسیده است و نمایندگان مشهد در این مسابقات هیچ‌کدام راه به جایی نبردند. چیپس کامل مشهد در گروه ۴ نتوانست جواز صعود به مرحله بعد را به‌دست بیاورد و با قرارگرفتن در جایگاه چهارم گروه شش‌تیمی، فقط توانست از سقوط بگریزد.
 
در سویی دیگر مقداد مشهد هم در گروه دوم این مسابقات که ۷ تیم در آن حضور داشتند، هفتم شد تا به لیگ پایین‌تر سقوط کند. بااین‌همه، امروز مسابقات روز پایانی این گروه هنوز باقی است و مقداد در دیداری تشریفاتی برای خود و سرنوشت‌ساز برای میهمانش، به‌مصاف گهرزمین سیرجان خواهد رفت؛ دیداری که می‌تواند در سرنوشت تیم‌های صعودکننده از این گروه مؤثر باشد.


معادله صعود و نقش سقوط‌کرده‌ها

تیم فوتبال پاس تهران ۱۲ بازی‌اش در این گروه را انجام داده و این هفته با قرعه استراحت روبه‌روست. پاسی‌ها با ۲۹ امتیاز صدرنشین‌اند و صعودشان قطعی است، اما اینکه این مرحله را با صدرنشینی به پایان برسانند یا با جایگاه دومی، به دیدار‌های امروز بستگی دارد. نصر فردیس و گهرزمین سیرجان به‌ترتیب با ۲۶ و ۲۴ امتیاز تیم‌های دوم و سوم‌اند و تکلیف تیم دوم صعودکننده از بین این ۲ تیم مشخص خواهد شد؛ ۲ تیمی که از قضای روزگار با تیم‌های قعرنشین بازی دارند.
 
شاید روی کاغذ تصور شود که فردیس به‌سادگی از پس سبحان‌فلز گرمسار برمی‌آید و گهرزمین هم مقداد مشهد را از پیش رو برمی‌دارد، اما نگاهی به نتایج دور رفت دیدار‌های این تیم‌ها با یکدیگر این گمان را به‌کلی مردود می‌کند. فردیس در بازی رفت ۴ بر ۱ از سد تیم گرمسار گذشته و گهرزمین سیرجان هم به‌سختی و با جان‌کندن توانسته است ۴ بر ۳ از تیم قعرنشین مقداد مشهد عبور کند؛ نتایجی که نشان می‌دهد هیچ بعید نیست یکی از این ۲ تیم یا هردو مقابل قعرنشینان پایشان بلغزد و فرصت صعود را از دست بدهند.


مسئله مشکوک باخت‌های بد

نتایج چند هفته گذشته ۲ تیم مقداد مشهد و تیم گرمسار مؤید این مطلب است که فدراسیون باید روی دیدار‌های روز پایانی نظارت ویژه داشته باشد. غیبت تیم سبحان‌فلز گرمسار در بازی مقابل گهرزمین و ثبت نتیجه ۳ بر ۰ برای تیم سیرجانی و در مقابل باخت وحشتناک ۱۱ بر ۰ مقداد مشهد برابر نصر فردیس در مشهد، همه و همه مؤید این مسئله است که نهاد‌های نظارتی باید بر این ۲ بازی تمرکز کنند، زیرا ممکن است سقوط مقداد و گرمسار انگیزه‌ها را از ساق‌های بازیکنان این ۲ تیم بگیرد و هرکدام از این تیم‌ها مقابل حریفانی که صعود برایشان کلیدی است، بی‌خودی وا بدهند! البته هم مسئولان مقداد و هم گرمسار اعلام کردند که بازیکنانشان برای شرافت و دفاع از حیثیتشان به میدان می‌روند و باید دید این موضوع اتفاق می‌افتد یا نه؟
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->